|
|||||||||||
ВІДДІЛ РЕКЛАМИ та МАРКЕТИНГУ |
Форми сПІВРОБІТНИЦТВА |
МАРКЕТИНГОВІ МАТЕРІАЛИ |
|||||||||
ПишІтЬ, і ми запропонуємо Вам найефективніші форми співпраці:
Катерина Гнездилова Керівник відділу реклами та маркетингу
Олена Чубак Менеджер відділу реклами та маркетингу
Тетяна Оснач Менеджер з маркетингових комунікацій
ТЕЛЕФОНУЙТЕ, ми запропонуємо, як спланувати та оптимізувати Ваш маркетинговий бюджет:
|
НА ПЛАТНІЙ ОСНОВІ Залежно від кількості та обсягу подач передбачаються індивідуальні ЗНИЖКИ для клієнтів зі «стажем» понад три роки :)
При плануванні розміщення
реклами необхідно враховувати постійні розділи журналу 2. Розміщення PR-статей У цю категорію потрапляють матеріали, які містять інформацію про діяльність, продукцію та рішення однієї конкретної компанії. Форми PR-статті можуть бути різними залежно від статусу компанії та роду її діяльності:
Інтерв'ю для
компаній (виробників, системних інтеграторів, дистриб'юторів), які:
Приклади реалізованих
проєктів:
Стаття про нові технології: НА БЕЗОПЛАТНІЙ ОСНОВІ
Надаються за умови розміщення
реклами або PR-статей на постійній основі: БОНУСИ 1. При розміщенні рекламних матеріалів (реклама / піар-стаття) в поточному номері журналу «Мережі та Бізнес» компанія отримує бонус – публікація новини в друкованій версії журналу. 2. Піар-статті та новини крім друкованої версії також розміщуються на сторінках видання у соцмережах: fb https://www.facebook.com/NetworksandBusiness LinkedIn https://www.linkedin.com/company/networksandbusiness
Кількість згадок в номері (індекс компаній) визначає, наскільки компанія активно представлена в журналі та контактує з редакцією — це з одного боку, а з іншого ми демонструємо свою лояльність компанії – для нас цінні будь-які форми співробітництва. Для більшого маркетингового ефекту рекомендуємо розглядати медіакампанію разом з участю в галузевих ІКТ-конференціях, що проводяться журналом «Мережі та Бізнес».
|
Тематичний план та графік виходу номерів
Прайс-лист на розміщення рекламних матеріалів на сайті
|