|ГЛАВНАЯ|   |О ЖУРНАЛЕ|    |ПОДПИСКА|   |ФОРМЫ СОТРУДНИЧЕСТВА|  |КОНТАКТЫ|   |СОДЕРЖАНИЕ НОМЕРА|  |НОВОСТИ|    |ВАКАНСИИ|     |АРХИВ|  |IT-СТРАНСТВИЯ|

   

 

НОВИНИ
2024

Польський дистриб’ютор CLICO відкриває філію в Україні

 

Київ, 15 січня 2024 р.

CLICO з 1991 року впроваджує та просуває в Польщі й інших країнах Центральної та Східної Європи інноваційні рішення від лідерів світового ринку. Компанія працює в рамках стратегії дистрибуції з доданою вартістю (VAD), що, як йдеться в прес-релізі, виходить далеко за межі загальноприйнятого тлумачення цього терміну. Окрім найкращих продуктів від провідних світових постачальників, CLICO пропонує повний набір консалтингових, освітніх та аудиторських послуг, за допомогою яких підтримує всі типи організацій у процесах покращення кібербезпеки у сферах IT, OT та IoT.

 

На початку 2024 року CLICO відкриває нову філію в Україні відповідно до стратегії групи з розвитку бізнесу в Центральній та Східній Європі. Як зазначив генеральний директор Ґжеґож Роспонд, Україна для групи CLICO є ключовим регіоном, і нове підприємство зміцнить стратегію розширення бізнесу на зовнішніх ринках. «Ми чекали слушного моменту, щоб створити сильну та компетентну команду, щоб розпочати наступну віху в нашій довгій історії», — сказав пан Рослонд.

 

«Наша команда має довгу та успішну історію на ринку України. Усі наші спеціалісти мають мінімум 5, а дехто понад 10 років досвіду роботи в галузі. За цей час ми змогли встановити міцні та надійні відносини з партнерами та постачальниками, з якими ми працюємо щодня, як на технічному, так і на бізнес-рівні», — прокоментував Максим Ракосій, регіональний менеджер «CLICO Україна».

 

Початковими цілями нової команди, додав він, є насамперед повна інтеграція філії в екосистему компанії та налагодження взаємодії між бізнес-підрозділами це зробить команду «CLICO Україна» повноправними співробітниками групи CLICO. У майбутньому мова також іде про розширення портфоліо місцевих постачальників та посилення присутності на нових ринках, насамперед в Центральній Азії.

 

«Усю ситуацію та проблеми, що виникають у зв’язку з нею не лише на ринку дистрибуції ІТ можна описати одним словом: війна. Однак це дуже позитивний досвід спостерігати, як за цих обставин галузь продовжує розвиватися та виконувати свою місію щодо захисту клієнтів від кіберзагроз, при цьому поєднуючи це з активною участю у волонтерській діяльності або безпосередньо у військовій службі. Звичайно, слід чітко розуміти, що зростання ринку не можна очікувати під час війни. Основна задача зберегти насамперед команду та свої позиції на ринку. Вважаю нам досить успішно вдається справлятись з обома цими цілями», — додав Максим Ракосій.

 

 

 

Інші новини 2024 >>>

НОВИНИ
2024

 

      Главная    О журнале    Архив    Подписка    Формы сотрудничества    Контакты    Содержание номера  IT-Странствия   Вакансии   Карта сайта