|
||||
ВІДДІЛ РЕКЛАМИ та МАРКЕТИНГУ |
Форми сПІВРОБІТНИЦТВА |
МАРКЕТИНГОВІ МАТЕРІАЛИ |
||
ПишІтЬ, і ми запропонуємо Вам найефективніші форми співпраці:
Катерина Гнездилова Керівник відділу реклами та маркетингу
Олена Чубак Менеджер відділу реклами та маркетингу
Тетяна Оснач Менеджер з маркетингових комунікацій
ТЕЛЕФОНУЙТЕ, и ми розповімо, як правильно спланувати і и оптимізувати Ваш маркетинговий бюджет:
044 537 64 30 044 496 05 78
|
Для посилення маркетингової присутності Вашої компанії на сторінках журналу «Мережі та бізнес» радимо Вам виконувати не одноразове розміщення реклами, а проводити комплексну медіакампанію, яка може включати в себе: НА ПЛАТНІЙ ОСНОВІ: 1. Разміщення іміджевої реклами Залежно від кількості і обсягу подач передбачаються ЗНИЖКИ, встановлені в формальному порядку і індивідуальні для клієнтів зі «стажем» більше трьох років :) !!! Для «РR» існують спеціальні умови !!!
При
плануванні розміщення реклами необхідно враховувати постійні
розділи журналу 2. Розміщення PR-статей на платній основі У цю категорію потрапляють матеріали, які містять інформацію про діяльність, продукцію та рішення однієї конкретної компанії. Форми PR-статті можуть бути різними в залежності від статусу компанії та роду її діяльності.
А.
Інтерв'ю для компаній (виробників,
системних інтеграторів, дистриб'юторів), які: Б. Приклади реалізованих ПРОЕКТІВ - для системних інтеграторів, які здійснили успішний проект.
В. Стаття
про нові технології (як варіант,
тестування одного виду продукції):
НА БЕЗОПЛАТН ІЙ ОСНОВІ
(Обов'язкові за умови розміщення реклами
або PR-статей на постійній основі): Для більшого маркетингового ефекту рекомендуємо розглядати медіакампанії в пакеті з участю в Міжнародних ІТ-конференціях, що проводяться журналом «Мережі та Бізнес».
БОНУСИ при постійній співпраці
- при розміщенні рекламних матеріалів (реклама / піар-стаття) в журналі
«Мережі та Бізнес» в поточному номері, розміщення новини в журналі і на
сайті (в архіві постійно)
PR-актІвность ІКТ-компаній на сторінках С&Б - спеціальний комплекс послуг для наших партнерів. За допомогою розсилки ми направляємо Вам всі публікації по компанії / торгової марки, які вийшли в черговому номері нашого журналу. Це можуть бути новини, редакційні статті, огляди з виставок і конференцій.
Кількість згадок в номері визначає, наскільки компанія активно
представлена в журналі
За результатами співпраці робиться зведений аналіз за рік присутності і
PR-активності торгової марки, що дозволяє з одного боку оцінити
активність учасників ринку протягом минулого року, а з іншого -
відзначити зміщення інтересу редакції і читачів журналу до нових
перспективних напрямків.
|
|