ПРО ЖУРНАЛ ПЕРЕДПЛАТА РЕКЛАМА, МАРКЕТИНГ, PR КОНТАКТИ НОВИНИ АРХІВ

   

ВІДДІЛ РЕКЛАМИ

та МАРКЕТИНГУ

  Форми сПІВРОБІТНИЦТВА   МАРКЕТИНГОВІ
МАТЕРІАЛИ

 

ПишІтЬ, і ми запропонуємо Вам найефективніші

форми співпраці:

 

Катерина Гнездилова

Керівник відділу реклами та маркетингу

katrang@ukr.net

  

Олена Чубак

Менеджер відділу реклами та маркетингу

elansi@ukr.net

 

Тетяна Оснач

Менеджер з маркетингових  комунікацій

marketing@ukr.net

 

ТЕЛЕФОНУЙТЕ, и ми розповімо, як правильно спланувати і

и оптимізувати Ваш маркетинговий бюджет:

 

044 537 64 30

044 496 05 78

 

Просмотр невозможен

 

Для посилення маркетингової присутності Вашої компанії на сторінках журналу «Мережі та бізнес» радимо Вам виконувати не одноразове розміщення реклами, а проводити комплексну медіакампанію, яка може включати в себе:

НА ПЛАТНІЙ ОСНОВІ:

1. Разміщення іміджевої реклами

Залежно від кількості і обсягу подач передбачаються ЗНИЖКИ, встановлені в формальному порядку і індивідуальні для клієнтів зі «стажем» більше трьох років :) !!!

Для «РR» існують спеціальні умови !!!

При плануванні розміщення реклами необхідно враховувати постійні розділи журналу
і тематичні номери. Для цього ми направляємо клієнтові інформацію по основні тематичні напрямки, тематичні плани на рік, а також напередодні виходу кожного номера — анотації статей.

2. Розміщення PR-статей на платній основі

У цю категорію потрапляють матеріали, які містять інформацію про діяльність, продукцію та рішення однієї конкретної компанії. Форми PR-статті можуть бути різними в залежності від статусу компанії та роду її діяльності.

А. Інтерв'ю для компаній (виробників, системних інтеграторів, дистриб'юторів), які:
    - виходять на український ринок або починають свій бізнес;
    - вперше з'являються на сторінках журналу і відкривають цикл статей;
    - підводять підсумки своєї діяльності.

 Б. Приклади реалізованих ПРОЕКТІВ

    - для системних інтеграторів, які здійснили успішний проект. 

В. Стаття про нові технології (як варіант, тестування одного виду продукції):
   - для виробників обладнання;
   - для дистриб'юторів, які представляють в Україні інтереси виробника.

 

НА БЕЗОПЛАТНІЙ ОСНОВІ

(Обов'язкові за умови розміщення реклами або PR-статей на постійній основі):
1. Розміщення новинних блоків (курирує відділ реклами).
2. Публікація в розділі «Зустрічі. Події. Люди» звіту по прес-конференціям,
на яких були присутні редактори журналу.
3. Публікація інформації про кадрові призначення і перестановки в розділі
«Кадрові переміщення».
4. Висвітлення діяльності компаній в рамках спеціалізованих виставок, де бере участь видання.
5. Надання на запит редакції інформації для підготовки технологічних статей (про обладнання,
технології, рішення, проекти).

Для більшого маркетингового ефекту рекомендуємо розглядати медіакампанії в пакеті з участю  в Міжнародних ІТ-конференціях, що проводяться журналом «Мережі та Бізнес».

 

БОНУСИ при постійній співпраці

- при розміщенні рекламних матеріалів (реклама / піар-стаття) в журналі «Мережі та Бізнес» в поточному номері, розміщення новини в журналі і на сайті (в архіві постійно)
ви отримуєте безкоштовно в якості БОНУСУ. Також новини дублюються і на сторінці
«Мережі та Бізнес» в FB https://www.facebook.com/NetworksandBusiness.

 

PR-актІвность ІКТ-компаній на сторінках С&Б - спеціальний комплекс послуг для наших партнерів. За допомогою розсилки ми направляємо Вам всі публікації по компанії / торгової марки, які вийшли в черговому номері нашого журналу. Це можуть бути новини, редакційні статті, огляди з виставок і конференцій. 

 

Кількість згадок в номері визначає, наскільки компанія активно представлена ​​в журналі
контактує з редакцією — це з одного боку, а з іншого ми демонструємо свою лояльність
компанії; так що для нас цінні будь-які форми співробітництва.

 

За результатами співпраці робиться зведений аналіз за рік присутності і PR-активності торгової марки, що дозволяє з одного боку оцінити активність  учасників ринку протягом минулого року, а з іншого - відзначити зміщення інтересу редакції і читачів журналу до нових перспективних напрямків.
http://sib.com.ua/sib-01-98-2018/index_companie_2017.html