ПРО ЖУРНАЛ ПЕРЕДПЛАТА РЕКЛАМА, МАРКЕТИНГ, PR КОНТАКТИ НОВИНИ АРХІВ

   

ВІДДІЛ РЕКЛАМИ

та МАРКЕТИНГУ

  Форми сПІВРОБІТНИЦТВА   МАРКЕТИНГОВІ
МАТЕРІАЛИ

 

ПишІтЬ, і ми запропонуємо Вам найефективніші

форми співпраці:

 

Катерина Гнездилова

Керівник відділу реклами та маркетингу

katrang@ukr.net

  

Олена Чубак

Менеджер відділу реклами та маркетингу

elansi@ukr.net

 

Тетяна Оснач

Менеджер з маркетингових  комунікацій

marketing@ukr.net

 

ТЕЛЕФОНУЙТЕ, ми запропонуємо, як спланувати та оптимізувати Ваш маркетинговий бюджет:

 

+38 067 2394337

+38 067 4456638

 

Просмотр невозможен


Для посилення маркетингової присутності Вашої компанії на сторінках журналу «Мережі та бізнес» радимо використовувати не одноразове розміщення реклами, а проводити комплексну медіакампанію, що може мати такі форми:

НА ПЛАТНІЙ ОСНОВІ
1. Розміщення іміджевої реклами

Залежно від кількості та обсягу подач передбачаються  індивідуальні ЗНИЖКИ для клієнтів зі «стажем» понад три роки :)

При плануванні розміщення реклами необхідно враховувати постійні розділи журналу
і тематичні номери. Для цього ми направляємо клієнтові інформацію про основні тематичні напрямки, плани публікацій на рік, а також напередодні виходу кожного номера — анотації статей.

2. Розміщення PR-статей

У цю категорію потрапляють матеріали, які містять інформацію про діяльність, продукцію та рішення однієї конкретної компанії. Форми PR-статті можуть бути різними залежно від статусу компанії та роду її діяльності:

Інтерв'ю для компаній (виробників, системних інтеграторів, дистриб'юторів), які:
    - виходять на український ринок або починають свій бізнес;
    - вперше з'являються на сторінках журналу і відкривають цикл статей;
    - підсумовують свою діяльність.

Приклади реалізованих проєктів:
    - для системних інтеграторів, що здійснили успішний проєкт. 

Стаття про нові технології:
   - для виробників обладнання;
   - для дистриб'юторів, які представляють в Україні інтереси виробника.

НА БЕЗОПЛАТНІЙ ОСНОВІ

Надаються за умови розміщення реклами або PR-статей на постійній основі:
1. Розміщення новин.
2. Публікація в розділі «Зустрічі. Події. Люди» звіту з пресконференцій, де були присутні редактори журналу.
3. Публікація інформації про кадрові призначення.
4. Висвітлення діяльності компаній в рамках спеціалізованих виставок, де бере участь видання.
5. Надання на запит редакції інформації для підготовки оглядів та досліджень українського ІКТ-ринку з подальшою публікацією (також можливе використання експертної думки).

БОНУСИ 

1. При розміщенні рекламних матеріалів (реклама / піар-стаття) в поточному номері журналу «Мережі та Бізнес» компанія отримує бонус – публікація новини в друкованій версії журналу.

2. Піар-статті та новини крім друкованої версії також розміщуються на сторінках видання у соцмережах:

fb https://www.facebook.com/NetworksandBusiness

LinkedIn https://www.linkedin.com/company/networksandbusiness


PR-АКТИВНІСТЬ ІКТ-компаній на сторінках МтБ – спеціальний комплекс послуг для наших партнерів. За допомогою розсилки ми направляємо Вам всі публікації про компанію / торгову марку, що вийшли в черговому номері журналу. Це можуть бути новини, редакційні статті, огляди з виставок і конференцій.  

Кількість згадок в номері (індекс компаній) визначає, наскільки компанія активно представлена ​​в журналі та контактує з редакцією — це з одного боку, а з іншого ми демонструємо свою лояльність компанії – для нас цінні будь-які форми співробітництва.

Для більшого маркетингового ефекту рекомендуємо розглядати медіакампанію разом з участю в галузевих ІКТ-конференціях, що проводяться журналом «Мережі та Бізнес».